Creëren, implementeren en beheren van onze content via diverse digitale kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, website,...);
Analyseren van de prestaties van digitale marketingcampagnes en het aanbrengen van optimalisaties;
Copywriting voor verschillende doeleinden (nieuwsbrief, public relations, pers,...);
Samenwerken met het sales en HR team om creatieve en effectieve campagnes te ontwerpen en uit te voeren (intern sfeerbeleid, naamsbekendheid vergroten,...);
Hands-on betrokkenheid bij uiteenlopende projecten (jaarlijks klantenevent, grote en kleine feestelijkheden,...)
Jouw profiel
Minstens 3 jaar ervaring met digitale marketing in een B2B-omgeving, B2C ervaring op esthetisch niveau;
Uitstekende grafische vaardigheden en bekendheid met grafische tools zoals Photoshop;
Het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken;
Sterke communicatieve vaardigheden;
Je weet zelfstandig en pragmatisch aan de slag te gaan, maar je vindt het ook fijn om met verschillende teams samen te kunnen werken.
Technische ondersteuning bieden aan commerciële krachten bij de lancering van commerciële actieplannen
Marketingstudies uitvoeren
Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...
De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, ...
Het marketingplan opstellen
De ontwikkeling van de uitvoering van het marketingplan controleren
Het marketingbudget uitwerken en voor alle producten van de onderneming opvolgen
Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen
Promotiemiddelen voor de producten uitdenken en de uitwerking controleren
De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
Marketingoperaties van een website coördineren
Strategieën voor fondsenverwerving voor een goed doel of vereniging opstellen
Campagnes voor fondsenwerving sturen
Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Aanbod
Bedrijfsinfo
Onze klant is in Evergem gevestigd.
Een deeltijdse (4/5de) uitdagende, generalistische functie bij een sterk groeiend bedrijf die mag werken voor een brede waaier aan klanten;
Een leuke werksfeer en collega’s die hun job met veel enthousiasme uitvoeren;
Een moderne en aangename werkomgeving;
Projecten waar je met terechte trots je steentje kan aan bijdragen;
Ruimte voor initiatief en verdere groei;
Een luisterend oor voor nieuwe ideeën en technieken.